Aj keď si konečne splníte sen a kúpite si Vaše vysnívane autíčko so všetkým čo si želáte o čom snívate a radosť Vám kazia rezonancie dverí a nie moc dobrý zvuk, vtedy nastúpime my a problém vyriešime. Žiaľ, aj keď sa automobily snažia a nie je to úplna tragédia, tak bez tlmenia a odhlučnenia nie je možné dosiahnuť pokoj. A nakoľko samotne tlmenie a odhlučnenie trvá čas navyše, nie je to možné na výrobnej linke.

Čo sme teda robili v tomto Sanderu?

Vytlmili a odhlučnili sme predné a zadné dvere, podlahu, torpédo a kapotu. Vytlmenie a odhlučnenie pomôže komfortu počas jazdy a lepšiemu zvuku aj z originálnych reproduktorov.

Aké materiály používame?

V našich montážach používame kvalitné, overené materiáli. Ono keď už sa auto rozoberie a niečo sa robí, treba to urobiť poriadne a v cenách materiálov je rozdiel „pár“ eur.

Na tlmenie a zamedzenie rezonanciám sme použili STP Aggressive Silver je samolepiaci antivibračný tlmiaci materiál, odstraňuje vibrácie, potláča hluk auta a okolia. Spevnením plechu dverí auta výrazne posilňuje basy. Je vysoko elastický, odolný voči olejom a vode. Jeho použitie je na podlahy, dvere, strecha, prístrojová doska, motorový a batožinový priestor. A EVOTEC 2,0. Jedná sa o kvalitný Alubutyl – vysokokvalitný polymér na báze butylovej gumy – aplikovaný na hliníkovú fóliu, doplnený o antikorózne prísady na zaistenie, že ošetrený povrch nehrdzavie.

Na odhlučnenie používame EVOTEC Neoprene 6 – samolepiaci, zvukovo a tepelne izolačný materiál z vodeodolného penového polyuretánu s hrúbkou 6mm. Inštaluje sa najčastejšie ako druhá vrstva na vrstvu butylkaučukovej izolácie, ktorý skvele absorbuje vibrácie a hluk a je elastický, pružný a stlačiteľný. Použitie dvere, strop, kapota, torpédo a podblatníky. Ďalším použitým materiálom je STP Relief 15.  Samozrejme aj na tapacír potrebujete dať druhú vrstvu. My používame STP Relief 15 – samolepiacu kompaktnú akustickú penu, pružný a ľahko stlačiteľnú, aby všetko jemne pritlačila a tým zamedzila nežiaducim zvukom. Ďalším použitým materiálom je STP LAVA ktorá je antivibračný a termo akustický tlmiaci sendvičový materiál. Je vhodný ako druhá vrstva odhlučnenia a tlmenia. STP LAVA sa skladá z materiálu STP Black Ton a STP Noise Block. Black Ton je materiál, ktorý ma schopnosť najúčinnejšie odhlučniť cele frekvenčné pásmo. Izolačný materiál STP Noise Block sa používa ako tretia vrstva odhlučnenia. Výhodou materiálu STP LAVA je časová úspora vďaka inštalovaniu dvoch materiálov (v jednom) súčasne a zároveň sa eliminujú vzduchové bubliny.

Ďalej sme použili STP Aerocell QP Genio a STP Aerocell QP Intrigo. Konstrukčne a technologicky nový tlmiaci materiál, ktorý nahradí 3 vrstvy štandartných tlmiacich materiálov (alubutyl + tlmiace peny). Je to prvý materiál na svete, ktorý je kombináciou polyméru a granulí EPP v jednej vrstve, čo značne zjednodušuje a urýchľuje proces odhlučnenia auta. Aerocell QP má navyše rad ďalších vlastností, ktoré zlepšujú kvalitatívnu charakteristiky vozidla a zvyšujú tvrdosť karosérie 7-krát.

Koľko trvá takáto montáž?

Odpoveď je závislá od typu auta, spôsobu tlmenia a odhlučnenia. V tomto prípade 2-3dni.

Dá sa to aj rýchlejšie?

Áno dá, ale u nás je potreba kvality vyššia ako ušetrený čas a vzhľadom na úkolové cenu, zákazníka to stojí čas a nás peniaze navyše. Naším cieľom je mať spokojného zákazníka a samozrejme aj niečo zarobiť, takže nebudeme zbytočne „naťahovať“ čas.

 

 

 

Mám záujem o montáž

Kontaktujte nás a informujte sa o termíne, cenách… Radi Vám pomôžeme s výberom. ZAVOLAJTE teraz – 0903373526 alebo nám pošlite správu:

Fotogaléria Tlmenie a odhlučnenie Dacia Sandero.

Autofólie – Ochranné fólie - Carwrap

Predaj a montáž: autofólií, ochranných fólií, okenných fólií, CarWrap fólií, karbónových fólií, bezpečnostných folií, dekoračných folií a leštenie svetiel.

U nás získate skvelý vzhľad aj zvuk. Nebojíme sa zložitosti, sme profesionáli a kvalita je pre nás základná veličina, ktorú predčí len spokojnosť zákazníka.

Prejsť na tuningfólie.sk